dinsdag 26 oktober 2010

NEW START

ik heb vandaag mijn oude blog 'c'est une chose de mode' verwijderd en heb deze nieuwe aangemaakt wat ik al lang van plan was.
FTOL, Finest Things Of Life is een fashion en Lifestyle blog, waar ik van alles op zal posten wat mij bezighoudt. Mijn oude blog was alleen maar op mode gericht, en het werd niet zoals ik het in mijn hoofd had, ik wilde ook dingen posten die niets met mode te maken hadden. Daarom heb ik vandaag FTOL gestart!
nieuwe blog, nieuwe volgers, nieuwe posts, frisse start!
met mijn blog wil ik jullie een kijkje geven in mijn leven. Schrijven over alles wat mij bezighoud dat is wat ik wil. Mijn hoofd dat staat nooit stil, ik ben altijd wel met iets bezig.. bloggen, mode, school, sporten, foto's het stopt nooit!
ik probeer tijdens mijn drukke leventje toch mijn HAVO diploma te halen (wat ook nog eens heel veel tijd vraagt) hierna wil ik leuke opleiding volgen waarmee ik later een baan in de mode-industrie kan bemachtigen, want dat is toch waar mijn hartje ligt!
enjoy reading! And don't forget to follow!

Biggggg kisss

4 opmerkingen:

  1. ooh Super leuk schatje(L)
    Ik ga mm ook helemaal opnieuw doen! Ben ik al de hele avond mee bezig, maar het lukt niet echt hahah!

    xxxkusjes(K)

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for your comment!