donderdag 28 oktober 2010

help help help

hoi lieve bloggers!
mijn 2e post alweer op mijn nieuwe blog, het duurte even voordat ik eindelijk besloot toch maar eens te gaan schrijven, want de laatste 2 dagen ben ik aardig boos op blogger... waarom doet dat ding nou nooit eens wat ik wil? Namelijk als ik foto's wil plaatsen, kan ik ze alleen maar in een heel klein formaat uplouden, omdat ik een totaal andere versie van blogger heb dan (meerdere) vriendin(nen) van mij. Heeft iemand hier van jullie ook last van? Ik kan mijn foto's uplouden in klein,normaal, en groot, natuurlijk kies ik altijd groot alleen écht groot kun je het niet noemen beter erg klein... Kan iemand mij alsjeblieft helpen hiermee? Hoe ik de nieuwe versie van blogger moet krijgen?
En waarom hebben ze nu weer die stomme nieuwe profielen bedacht?! Ik wil mijn post helemaal aan de 'zijkant' van het beeldscherm krijgen, als jullie weten wat ik bedoel haha! Want nu heb je eerst een paar centimeter leeg aan beide kanten van je scherm, en dat is dus nou nét niet wat ik wil haha.
please lieve bloggers help me,Want anders dan gooi ik waarschijnlijk morgen mijn computer uit het raam van frustratie.. (wat ik nu al bijna doe)

Bigggg kisss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for your comment!